یا رفیق
خدا عاشق است
دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:علی,رفیق,خدا, :: 8:30 :: نويسنده : SiaVash

اولین شعر نو سیاوش

 

نمیدانم چه بگویم چه نویسم یا حتی... :)

فقط میدانم که دگر عشق به قلبم نجوشد

تابش نور به جانم نتابد...

چکنم راه ندارد دلم من به دل مردم این شهر!

نه خاک غریب...

هرچه گفتم یاهو! هم نفسی؛

کو که گیرد دلم آرام...

تو به من گفتی فقط و فقط من...

به تو میگویم همه هستی، همه جانم

راست است که جز تو نخواهم

ولی آخر تو کجایی؟

نه صدایی نه ندایی نه کلامی :)

نیست که نیست...

هر چه فریاد زدم، نه تو و هم نفسی...

به خود میگویم که خدا هست هست هنوز!؟!

چه خدایی؟ چه خدایی...

شاید...

من درین لحظه نیازمندم که کنار نفسی

نفس آزاد از هر باز میگویم

هر قفسی هر قفسی...

کسی که لمس کنم هستی او را

بچشم داغ لبش را

بنوازم بنوازد همه جان وتنم را

ببویم نفسش را...

در آغوش بگیریم همه جان وتنش را!

لیک یارب صدق است که هستی

اما چکنم من چکنم من که نباشی به آن گونه که من درک کنم ذات وجودت

من دلی از خاک بخواهم که نفس را بنهم بر نفسش

من طاقت ادراک از تو ندارم

باش خدایا باش

لیک کس تو را در آغوش نگیرد هرگز

من نیازمندم که کسی دهنی گرم گذارد به لبم

همه هستی همه عمرم،

خدایا...

تو ببخش بر من نفسی

باز میگویم نفس بی قفسی...

یا حق

سیاوخش



نظرات شما عزیزان:

sanam
ساعت11:39---28 دی 1392
این روزهایم به تظاهرمیگذردتظاهربه بی تفاوتی! تظاهربه بی خیالی!!
ب اینکه دیگرهیچ چیزمهم نیست.. .
اما چه سخت میکاهدازجانم این"نمایش"!!!
. . .


ن.ع
ساعت11:33---23 اسفند 1391
توبه کیامیگی رفیق؟
پاسخ: به دوستي كه عاشقش باشم...


ن.ع
ساعت23:27---21 اسفند 1391
چکنم راه ندارد دلم من به دل مردم این شهر!

هیچی.هیچ کاری نکن.تحمل کن...


ن.ع
ساعت23:26---21 اسفند 1391
چکنم راه ندارد دلم من به دل مردم این شهر!
هیچی.هیچ کاری نکن.تحمل کن...


آرش
ساعت23:44---16 بهمن 1391
بودن تن ها در کنار تنت، تنهاییت را پر نمی کند!
باید بر دلها تناوری کرد!


Nasim
ساعت11:13---16 بهمن 1391
براي اولين بار خوبه سياوش جان تبريك

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: